Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΠΕ

Συναδέλφισσες- Συνάδελφοι,

Με την επιστολή μου αυτή στοχεύω να επικοινωνήσω μαζί σας, και κυρίως με σας που δεν με γνωρίζετε, προκειμένου να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου στο ΚΥΣΠΕ ως εκπρόσωπος του Νομού Κοζάνης, στις επερχόμενες εκλογές των αιρετών στις 3 του Νοέμβρη.
Σ’ αυτή την κρίσιμη κοινωνικοπολιτική συγκυρία όλες οι κατακτήσεις των εργαζομένων βρίσκονται στο στόχαστρο εθνικών και υπερεθνικών επιλογών.
Πεποίθηση μου είναι ότι η συστράτευση όλων μας μέσα από τις συλλογικές διαδικασίες μπορεί να αντιτάξει τις σκληρές και άδικες πολιτικές που σωρεύονται καθημερινά εναντίον μας.
Έχοντας ως εκπαιδευτικοί την άμεση ευθύνη για το μέλλον της Εκπαίδευσης σ’ ένα περιβάλλον δυσοίωνο για μας και τα παιδιά μας, επιφορτιζόμαστε διπλά με το καθήκον της προάσπισής της.
Ξεκινώντας εδώ και  δεκαεπτά χρόνια μια συνεχή πορεία ενασχόλησης με τα κοινά τόσο στο  χώρο της Εκπαίδευσης όσο και στο Δημοσιουπαλληλικό κίνημα από πολλές θέσεις ευθύνης, προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις ν’ αντιταχθώ σε μηχανισμούς και προοπτικές πελατειακής εξάρτησης, σε στάσεις που επιχειρούν την ιδεολογική χειραγώγηση και σε πρακτικές εξαγοράς συνειδήσεων.
Με την ίδια πεποίθηση ότι ο συνδικαλισμός είναι προσφορά στον συνάδελφο, είναι υποχρέωση και όχι εξυπηρέτηση και παραγοντισμός, συνεχίζω σήμερα με την δύναμη που μου δίνετε όλοι εσείς, ως μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης και της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΑΔΕΔΥ Ν. Κοζάνης.
Δεσμεύομαι να υπηρετώ τις ίδιες αξίες και όλους εσάς, για ένα καλύτερο αύριο στο πολύπαθο χώρο της Εκπαίδευσης.
Η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου και η στήριξη της υποψηφιότητας μου, είναι επιλογή δική σας αλλά και μεγάλη τιμή για μένα.

                                                                                               Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
                                                                                                     Βασιλάκου Ουρανία (Ράνια)
                                                                                           Δασκάλα στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης
                                                                                      Υποψήφια στο ΚΥΣΠΕ με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚ