Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ

Εκλεκτοί μου, συνάδελφοι
   Πήρα την τελική απόφαση για συνταξιοδότηση και οριστική αποχώρηση από τη μάχιμη εκπαίδευση. Σε λίγες λιτές γραμμές επιθυμώ να εκφράσω την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου σε όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες στη μακρόχρονη εκπαιδευτική μου πορεία. Προσπάθησα, με τον τρόπο μου, να φανώ χρήσιμος στην εκπαιδευτική κοινότητα. Στην εκπαιδευτική μου διαδρομή ίσως αδίκησα, ίσως πίκρανα, ίσως στενοχώρησα συναδέλφους και συνεργάτες.
  *Το πίπτειν ανθρώπινον,  το εμμένειν εωσφορικόν, το μετανοείν Θείον*  (I. Χρυσόστομος)
  *Αμαρτών Μεταβουλεύου* . '' Εαν, κάπου σφάλεις, να το αναγνωρίζεις και να μετανοείς '' (Περίανδρος ο Κορίνθιος) .
   Είμαι περήφανος για τους συναδέλφους μου και ιδιαίτερα τους νεότερους, οι οποίοι με την επάρκεια και τη στάση τους στο χορό των γενεών δίδουν την υπόσχεση: " ’Αμες δε γ’ εσόμεθα, πολλώ κάρρονες"
                     Καλή πορεία, καλή συνέχεια, καλό κουράγιο
                                      Νίκος Φροντιστής
          Δάσκαλος Δημ. Σχολείου «Χαρίσιος Μούκας» Κοζάνης
                         Αντιπρόεδρος ΠΥΣΠΕ Κοζάνης
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΝΙΚΟ  
     ''ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ''